>Přeskočit na hlavní obsahMapa stránek
Hide Menu

Payroll Team Manager Spain

Category: Client Service
Place of work: Rohanské nábřeží 670/17, 186 00  Praha-Karlín, Czech Republic

Job Description

The Payroll Team Manager is responsible for leading, engaging and supporting team in day to day payroll processing and reporting activities. As Payroll Team Manager you will ensure that payroll is processed timely and accurately using the agreed upon standards and client requirements.

Key responsibilities:

• Manage payroll team of 15+ specialists
• Ensure the Payroll calendar is followed and understand standard and client’s payroll specifics
• Monitor and meet respective KPIs, follow on client’s SLAs and drive improvement actions wherever necessary
• Strong ability to coach, proactively identify potential service gaps, develop action plans and engage cross company functions to maximize the performance
• Communication with client and supporting the team in managing expectations,
• Support the team in defining business priorities and the organization of work/tasks
• Ability to recognize and deal appropriately with sensitive and confidential information
• Establish and follow development areas for team members
• Manage schedule adherence, team productivity, capacity and utilization

Required Experience:

• BA/BS in a business-related field such as finance or accounting, or Business or equivalent combination of education & experience
• 3+ years relevant experience managing a team with more than 10 direct reports
• Strong knowledge of MS Office tools such as Excel, Word, and PowerPoint
• Flexibility to support a global and fast paced environment
• Excellent written and verbal skills with great attention to detail
• Ability to collaborate and work in a team environment, as well as independently while adhering to processes and procedures
• Advanced English proficiency
• Leadership skills such as team engagement, people development, performance management, driving results and innovation, transferring the strategy into daily operation

Optional:

• Experience working with HR and payroll data
• Experience in department such as Payroll or, HR Outsourcing or Corporate environment.
• SAP Payroll knowledge

Takhle ADP vypadá.

Není právě to smyslem života? Najít smysluplnou práci, která vás bude bavit, na místě, kde ji chcete dělat? ADP vám tuhle příležitost může poskytnout.

Zaměstnanci ADP hrají stolní fotbal
Skupinka zaměstnanců se drží kolem ramen a pózuje na fotku
Čtyři zaměstnanci ADP drží hrnky s kávou

Tohle říkají naši lidé…

Sviatlana Fedotova, @TODO: quotFunction[cs]

“Každý den se učíme a hledáme lepší a účinnější způsoby práce. A když po tvrdé práci na několika náročných úkolech nakonec manažer řekne, že klient je spokojený, berete to jako svůj osobní úspěch a cítíte se odměněni za to, co jste udělali.”

Sviatlana Fedotova
Asistentka mzdového specialisty

Pokud chcete zapnout přeložené titulky, klikněte na ▶ (Přehrát), ⚙ (Nastavení) a na Titulky; potom zvolte jazyk nebo možnost Automatický překlad.

Připraveni na změnu s
#ReimagineWork?

NAJÍT PŘÍŠTÍ PRÁCI