>Přeskočit na hlavní obsahMapa stránek
Hide Menu

Client Service Representative - Německý jazyk

Category: Client Service
Place of work: Rohanské nábřeží 670/17, 186 00  Praha-Karlín, Czech Republic

- Chceš pracovat pro největšího zpracovatele mezd na světě?
- Láká Tě začít kariéru v mezinárodním prostředí a dále růst?
- Umíš německy a anglicky?

Pokud ano, tak hledáme právě Tebe!

Jak bude vypadat Tvůj den?

- Být administrativní podporou pro mzdový tým
- Podávat informace a přípravovat analýzy, překlad dokumentů atd.
- Spravovat tickety
- Navazovat kontakty se zákazníky
- Ochota řešit problémy se zákazníky
- Určitě nasbíráš zkušenosti a budeš součástí silného týmu, kde se na sebe mohou jeho členové spolehnout

Požadavky

- Minimálně středoškolské vzdělání
- Zkušenosti v administrativě výhodou
- Znalost německého a anglického jazyka alespoň na středně pokročilé úrovni

Proč zrovna my?

Protože u nás v ADP to neznamená jen zadávání dat a vytváření reportů, ale také příležitost uplatnit Tvůj jedinečný talent a jazykové dovednosti při komunikaci s klienty i kolegy.

Uplatníš se u nás i bez zkušenosti, protože náš školící program začíná hned od prvního dne a naučíme Tě v něm vše, co potřebuješ umět.
- Atraktivní lokalita Karlín
- Zázemí úspěšné globální firmy
- Mezinárovní prostředí
- Balíček benefitů

Benefity

- Práci je možné vykonávat na 100% homeoffice
- Roční bonus
- Plně hrazené stravenky
- 5 týdnů dovolené
- Benefity café
- Penzijní připojištění
- Multisport karta
- Jazykové kurzy
- Zajímavá školení a moho dalšího

Takhle ADP vypadá.

Není právě to smyslem života? Najít smysluplnou práci, která vás bude bavit, na místě, kde ji chcete dělat? ADP vám tuhle příležitost může poskytnout.

Zaměstnanci ADP hrají stolní fotbal
Skupinka zaměstnanců se drží kolem ramen a pózuje na fotku
Čtyři zaměstnanci ADP drží hrnky s kávou

Tohle říkají naši lidé…

Sviatlana Fedotova, @TODO: quotFunction[cs]

“Každý den se učíme a hledáme lepší a účinnější způsoby práce. A když po tvrdé práci na několika náročných úkolech nakonec manažer řekne, že klient je spokojený, berete to jako svůj osobní úspěch a cítíte se odměněni za to, co jste udělali.”

Sviatlana Fedotova
Asistentka mzdového specialisty

Pokud chcete zapnout přeložené titulky, klikněte na ▶ (Přehrát), ⚙ (Nastavení) a na Titulky; potom zvolte jazyk nebo možnost Automatický překlad.

Připraveni na změnu s
#ReimagineWork?

NAJÍT PŘÍŠTÍ PRÁCI